Kommunikationsstrategi

Kommunikationsstrategi for Område Syd og Ejby

Aula er vores nye digitale platform og i den forbindelse, har vi i samarbejde med Bestyrelsen i område Syd og Ejby udarbejdet en kommunikationsstrategi.
Denne strategi skal være med til at afstemme forventninger til hvordan og hvornår vi kommunikerer på den digitale platform.

Hvordan:

• Vi bestræber os på at gøre information let tilgængelig.
  • Vi ønsker at informerer klart og tydeligt.
  • Det er vigtigt for os, at kommunikation bliver holdt i en respektfuld tone.

Hvornår:

• Information fra ledelsen, vil være efter behov.
  • Vi besvarer jeres beskeder hurtigst muligt og senest 2 hverdage efter vi har modtaget den.
  • Ved behov for hurtigere svar så ring til os.
  • Information fra stuerne omkring aktiviteter minimum 1 gange om ugen.

Der kan være situationer hvor vi ikke kan efterleve dette, dette fordi vi til enhver tid vil prioritere nærværet til børnene højst. Det kan være ved ferie og sygdom.

Generelt:

• Vores digitale platform AULA, er her I som forældre holder jer opdateret omkring aktiviteter, arrangementer og samtidig er det her, hvor l tilmelder ferie, fridage.
  • Den digitale platform kan og skal ikke erstatte den daglige dialog mellem forældre og medarbejdere.
  • Husk I som forældre til hver en tid kan få en snak omkring jeres barn.
  • At I forældre husker at melde jeres barn fri eller syg, det er vigtigt af hensyn til planlægning m.m.
  • Der arbejdes på at beskeder kan oversættes til flere sprog.
  • Hvis der er noget I er i tvivl om, så er i altid velkomne til at spørge os.